söndag 5 april 2015

Stuck?! April 1th "Old Crafts"


Ännu ett bidrag till Stuck?! Sketches.
Denna gång blev det en LO med skylttemat :)
Även den skylten (liksom GB-skylten) hittade jag på Jamtli i Östersund.
Ett skyltparadis kan man lugnt säga. 


Färgsammansättningen är inget jag skulle komma på...eller... det var jag som plockade fram den 
men det liksom "bara blev". Gult är inte min färg men jag tyckte det blev bra. 
Det finns ju gult och grönt i fotot så jag ville plocka upp det.


Titeln "Hantverk" kom av att jag tycker att fotografering på gammalt vis ju var ett riktigt hantverk.
Kamera die:n har jag fått låna av min kära vän Anna. 
De vackra hörndiesen äger min syster yster. Roligt att man kan låna av varandra, 
det blir så mycket mer då. Tack!


Här är skissen av Laura Whitaker.

13 kommentarer:

  1. Wow vilken kreativitet! Du bara spottar ur dig den ena LOn efter den andra :-) Alla lika fina:-) Kul att dom kommer till användning mina dies :-) Blev riktigt snyggt med det gula , gillar! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska ni ha! Jag blir så glad av era fina ord <3 Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack själv för att du fick fart på mig:-)hihi blev ett bidrag hit för mig oxå nu:-)

    SvaraRadera
  4. Beautiful page. I love tags. Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much PrinzessinN! I have a lot of tags. Just have to learn to use them.. :-)

      Radera
  5. What a beautiful layout! I love the decorative corners & the camera themed embellishments! Thank you so much for joining us at Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you dear Mandy! Glad you liked my lo :)

      Radera
  6. Beautiful page, love the die cutting! Thanks for joining us at Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Laura! I love them too :-)

      Radera
  7. Such gorgeous vintage appeal, and I adore your nearly neutral palette! Thanks so much for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Jinny. You're kind words makes me very happy!

      Radera