torsdag 23 april 2015

Månadsutmaning hos Scrap & Ting


Bubblor


Scrap och Ting har en månadsutmaning med denna skiss;


Jag tittade mig omkring på scrapbordet när jag skulle börja och hittade ett cs som jag
 kladdat lite cirklar på för en tid sedan. Den fick bli starten på min LO.


Jag hade tänkt mig en tag på denna men det fick liksom inte plats. Istället skrev jag
 för hand (HU!!) i några av cirklarna och sedan fick det bli lösa ord med DYMO:n.
Foto:t är från en skolavslutning för några år sedan och därför valde jag lite härliga sommarord.


Drygt 30 skoldagar kvar till barnens sommarlov detta år. 
Det är otroligt vad tiden går fort.
Snart så går vi barfota och känner gräset kittla mellan tårna ;)


Den blomstertid nu kommer...


Tack för att Du tittade in!


6 kommentarer:

  1. Åh vad läcker-:)själv går jag och grubblar på denna skiss......
    Kram Lillevi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Lillevi :) Hoppas du hittar inspirationen till att börja.

      Radera
  2. Meeen såååå snyggt kära du!!! Super mysigt med dom vita cirklarna på den gröna bakgrunden, mmmm :) Du kan du!!! Tänk vilken tur att du blev mamma till en blogg också :) Såå roligt :) Kan vi ju hälsa på varandra såhär i allafall :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Du är för rar du! Jag har ju inget att komma med i jämförelse med dig. Men glad att du gillar det och glad för dina uppmunyrande fina kommentarer. Du känner väl igen en del ;-) Vi måste ses på riktigt snart också. Kram ♡

      Radera
  3. Vilken härlig tolkning och så fint med det vita och texten! :)

    Lycka till!

    SvaraRadera