söndag 12 april 2015

Sketch-y-Friday


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Min vana trogen så måste det ju bli dubbla inlägg idag med ;)
Är ju som sagt en fantastiskt scrapväder och med alternativet att dammsuga 
så är ju inte valet svårt...

ScrapMuch? kom med en fin skiss i fredags;



Inspirerad av vimpeln blev det ett vimpelfoto :)
Cafevimpeln hängde i en gammal ångare på sträckan Stockholm - Vaxholm som jag åkte tillsammans med sonen och ett par goda vänner en solig sommardag för något år sedan.
Ett papper med kaffepannor tyckte jag var som gjort till denna.



På pappersvimpeln från Maja Design finns ett recept :)




 Etiketten kommer från ett BoBunny papper.
Vem gillar väl inte en Swedish "fika"??


Än finns tid att vara med så haka på ni med!

På återseende!

5 kommentarer:

  1. Mums för fika :-):-):-) Härlig tolkning av skissen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Skaplig tvärkapning ;)

      Radera
    2. En snygg tvärkapning då isåfall.... :-) Man får faktiskt göra så med skisser har jag hört :-) kram

      Radera
  2. Å vilken fin LO! Härlig skiss du hittade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa! Ja, jag gillade den :-)

      Radera