måndag 20 april 2015

Stuck?! 15th


Hejsan!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Mitt scrappande känns lite vågigt. Ibland blir det mycket, ibland mindre. 
Nu har det varit mindre. Varken tid eller ork har funnits.
Dock har jag handlat lite nya saker så suget finns ju :)

Stuck har alltid så härliga skisser. Kolla in dem vettja´!


Min lilla gosse flirtar. Jag vill dessvärre inte lägga ut honom i cyberrymden så hela
 meningen faller väl egentligen när jag täcker för ögonen men ni får i er fantasi se att han flirtar.


Min nya favorit; en liten rulle som gör små symaskinshål. 
Har använt den här längst till vänster på det blå pappret. Love it ;)

Och så skissen:


Visst är den fin?!

Återkommer strax med ett kort :)

Ha det gott så länge!

12 kommentarer:

  1. Åh en sån rulle vill jag också ha. Var har du hittat den? Jättefin tolkning du har gjort. Så kul att se för jag har gjort min tolkning av samma skiss här på em. Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa! Hittade den hos Panduro (webbshop). Har tyvärr hunnit slänga förpackningen och kommer inte ihåg vad den heter men borde finnas under "verktyg" eller så :)
      Ska genast gå in och titta på din tolkning. Det är alltid kul att se hur olika alla tolkar en och samma skiss :)
      Ha det gott!

      Radera
  2. Ååå! Det var värt att vänta på:-) Så härlig tolkning! Jo då jag kan nästan se gossen flirta ja :-) Ja vilken smart liten hål rulle :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Du får komma och titta "under lapparna" :-) Kram!

      Radera
  3. Great layout! Live the blue stars! Thanks for joining us at Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Carmen! I love your sketches :-)

      Radera
  4. Great job with the sketch love the accents and pops of blue! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera
  5. Fabulous take on the sketch and a great combination of embellishments. Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm glad to hear. Thank you so much Kerryn :-)

      Radera
  6. Love your star embellishments! Sweet layout! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera