fredag 10 april 2015

Brasse Brännström?!?


Hej hopp!


Dubbla inlägg idag igen..
Hur kunde det bli så här Anna??

Kommer ni ihåg Brasse Brännström i "Fem myror är fler än fyra elefanter"?
Han ställde upp fyra saker i en hylla varav en skulle bort.
Eva och Magnus kom på den ena förklaringen efter den andra men Brasse sa allt som oftast; Fel, fel, fel, feeel!!

Så känns det nu. Hittade en skiss hos Citrus Twist som jag gillade.
Så långt bra men, jag trodde det var en tävling men nu när lo:n är klar och jag läser mer noggrant hittar jag ingen sån antydning.
Skyller på att jag har huvudet fullt av snor (förlåt) och inte är så pigg just för tillfället.
Bra att få något gjort men det är roligare att tävla :)

Här är iallafall min tolkning;


En massa småfoton kom väl till pass.


Vitt/silvrigt embosspulver på en clearstamp.


En tag med de Lingarn jag köpte på loppis i somras. 
Kan aldrig få nog av dem!


En pratbubbla som jag fått i en RAK av min Anna, nyckelhål (och nyckel) i silvrig
 stämpeldyna samt clear embossingpulver.
Alla stämplar och det mesta av materialet kommer från Scrap och Ting.

"Att inse att man är okunnig är ett bra steg mot kunskap"
                                                                Benjamin Disraeli

Trevlig helg på Er!

2 kommentarer:

  1. Haha :-) ja hur kunde det bli såhär :-) Trevligt tycker jag! Tråkigt med förkylning då. Men fin LO! Den skissen har jag också sneglat på... Nu förstår jag vad du skulle med fotona till:-) Hade jag hittat dom hade jag ändå inte vetat vilket årtal dom är från. Tur du hade lite koll ändå . Kloka ord du citerar på slutet. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade några gamla skolkataloger men 2 år fattades. Det är lite beroendeframkallande just nu att scrappa. :)

      Radera