tisdag 28 april 2015

Sketch-y friday!


Hejsan!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Hittade en skiss hos ScrapMuch? som kändes lite klurig.
Funderade innan jag kom på vilka kort jag skulle använda och då började det falla på plats.
Mitt stora intresse, förutom scrap, är dans. Även där går det lite i perioder hur mycket tid jag 
lägger på det. Under vinterhalvåret blir det mindre och under sommaren mer (mycket).
Dock känner jag varje gång hur bra jag mår och hur mycket jag älskar dansen.
Det fick bli några danskort med andra ord :)




      Får jag Lov?                                  Min kära Pinecone fixade kanterna.


                                                                                                                           En tag med info om hur                                                                                                                           mitt dansintresse startade.



Här är skissen som duktiga Laura 
Whitaker gjort.


Ha det gott! 
Hoppas vi ses på någon dansbana snart!










9 kommentarer:

  1. Pretty take on the sketch, love the pops of orange! Thanks for joining us at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Laura for your kind words.

      Radera
  2. Beautiful take on the sketch! Thanks for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  3. Så fint Ulrica!! Och vad roligt att bevara sådana minnen!!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Vännen! Ja, det jan vara roligt att pigga upp sig med ibland. Grattis till er lilla Goding där hemma <3

      Radera
  4. GREAT title and take on the sketch
    Thank you for joining us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. :). Thank you Danie. Yes it is a double meaning in the title ;)

      Radera
  5. Love the torn edge to your papers and the muted colour tones you paired with pops of orange. Thanks for playing along at Scrapmuch? Hope to see you again.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Jayne! I' m sure I will play with Scrapmuch again :)

      Radera