tisdag 7 april 2015

Äntligen tisdag!


Hej!

Äntligen tisdag och en ny skiss hos Veckans skiss.
Denna vecka är det Åsa som ritat den.


Då jag börjar bli förkyld och var tvungen att vila en stund efter jobbet så tog det en stund innan jag kom igång. Ja just ja, jag var visst till favoritbutiken Scrap och Ting också...
Men till sist;


Det hann börja skymma så jag försökte fotografera ute. Sprang runt med lo:n hit och dit på gården.
Tur man har likasinnade grannar så de fattar vikten i det hela ;)
Och för alla andra som såg så antar jag att de också är vana. Jag har en förmåga att krypa omkring med kameran i trädgården då och då. Skönhet finns i de mest märkliga saker. 
Men kul är det!


Lite blått "kladd" på cs:en.


Många prickar blir det!!



Tack för att Du tittade in!
Lämna gärna ett spår, det är alltid lika roligt.

Ha d!


10 kommentarer:

  1. Klart jag lämnar ett spår, eller flera ;-) Den här LOn blir jag glad av :-) Härligt foto, fräscha färger och PRICKAR :-)Gillar! Såg dig inte men har absolut full förståelse för ditt beteende :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Hihi, då kan vi hoppas att ingen annan såg heller. Tack för din förståelse :-)
      Älskar dessa papper! Kram

      Radera
  2. Snyggt!å ja dom papperna vill jag inte att de ska ta slut nån gång:-)Gillar skarpt!
    Det går alltså att få till mindre bilder i inlägget som jag funderat på Och velat haft ibland.....mer att klura på:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lillevi! Klicka på bilden du lagt in så kommer det en undermeny där du väljer storleken på bilden :) Kram.

      Radera
  3. Jättesnygg, älskar blått just nu! Som du påpekat också ngn gång tror jag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you siss :). Jag som tyckt det varit så svårt att scrappa monokromt men nu bara blev det. Ja, det är fräscht med blått. Kramen

      Radera
  4. Fin layout med läckert blåa nyanser, gillar! Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  5. Tack för att du har tolkat min skiss på ett så fint sätt. Härligt med en helt blå LO! Gillar de "Krakel Spektakel-aktiga" bokstäverna! Tack för att du tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa! Vad glad jag blir att du tycker det :) Kram

      Radera