onsdag 1 april 2015

March Sketch



Hej igen :)
Känns som det var länge sedan.

Jag hittade en mysig skiss hos 
My creative sketches.
Ett nytt ställe för mig men de har väldigt generösa regler vilket jag kan tycka är befriande.

Så här blev det iallafall:


Jag äger inga polaroidfoton men jag valde att använda gamla foton istället. Jag försöker få ihop ett släktalbum så denna gång blev det på min far och några av hans syskon.


Jag har valt att göra mina släkt lo:s i brunt/beige i det allra mesta. Jag vill ha pappren nedtonade för att fotona ska vara det framträdande samt för att få en "gammaldags feeling"

10 kommentarer:

  1. mmmm så vackert och läckert på en och samma gång!! Mysig text där med BRÖDER... Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll med mig du Anna <3 Tack!

      Radera
  2. Gillar skarpt den bruna bakgrunden å allt annat så klart:-)
    Gla påsk på dig:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Lillevi.
      Glad Påsk till dig med :)

      Radera
  3. Så himla fint, och bra tänk med färgerna! <3 Kram

    SvaraRadera
  4. Gorgeous layout!Thank you for playing along with us at My Creative Sketches!!

    SvaraRadera
  5. What a lovely layout! Thanks for playing along with us at My Creative Sketches!

    SvaraRadera