söndag 5 april 2015

Sketchabilities april


Nu har jag hittat till Sketchabilities
de hade en skiss som jag direkt fastnade för.
Så här läcker är den:


Jag valde ett foto från min väns bröllopsdag.
Hon är just färdig friserad och sminkad och ska möta sin blivande man för fotografering.
Lycka och spänning! Jag hade den äran att få vara med under hela dagen. 
En helt fantastisk och underbar dag!


En detaljbild på "rinningarna". Jag kladdade CS:et med akrylfärg samt droppar av färgdynor
 i olika blå nyanser.


Några tag:s..

 

Hoppas ni alla haft en fin Påsk. Önskar Er en fortsatt trevlig helg!


16 kommentarer:

  1. Helt underbart alltihopa :-):-):-) Härligt :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hm, jättefin LO! Objektet vet jag inte riktigt... ;) Tror jag använt samma duvblå papper med vita prickar på min egen LO på just det kortet! LO:erna på skylten och chokladen var jätteläckra. Snyggt med stygnen!

    SvaraRadera
  3. Tack vännen! Jag har scrappat detta foto två gånger! Tycker så mycket om det. Spänningen och lyckan som vibrerar. <3

    SvaraRadera
  4. I love this lo, I love white color... thanks for joining us at sketchabilities

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Cristina! I'm glad to hear that.

      Radera
  5. Anki!! Jag tycker nog även att "objektet är helt otroligt vackert :)

    SvaraRadera
  6. ooooooooooooh.....amazing bride LO!!!! Thanks for playing along this month at Sketchabilities!

    SvaraRadera
  7. <3 Yes isn´t she! Thank you dear Nadyunya.

    SvaraRadera
  8. Beautiful~!!Thank you for playing along with us at Sketchabilities~!

    SvaraRadera
  9. Love the soft colours. Thanks for playing along at Sketchabilities

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Sandra! Loved the sketch :)

      Radera
  10. so elegant page and soft colours! thank you for playing along with us at Sketchabilities!

    SvaraRadera