söndag 31 maj 2015

Sketchabilities #140 - Love you today and forever!


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Sketchabilities bjuder på denna ljuvliga skiss nu;


Min tolkning blev så här;


Underbara papper från Maja Design (stjärnor och hjärtan).
Skrev journaling på en gammal hederlig skrivmaskin.



"Love you Today and forever". Dymo och ord från Dear Lizzy som jag
 köpte hos Scrap och Ting idag :)
Jag färgade in ordet med två olika nyanser av blått, versa color, sedan embossade jag med klar och vit/silver pulver.


Kantremsan av ett Maja papper :)

Har ni uppvaktat Mor idag?
Jag gjorde det med bl a detta kort. Hon gillar lila och fjärilar ;)


Önskar Er en skön kommande vecka!


5 kommentarer:

  1. LOVELY!!!! Wow Ulrica så fint du gjort! Snygga papper och mysigt med tagsen. Gillar det du gjort med titeln MASSOR!!! Tjoho!!! Tack för en härlig inspirations injektion!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oops! :). :). :). Tack så mycket! Kul om jag kan ge nåt tillbaka nån gång :) Kram.

      Radera
  2. Vilken fin layout! skrivmaskin journaling är jättekul :) tack så mycket för att använda skissen från Sketchabilities.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Ja, just denna maskin är nyinköpt från second hand. Perfekt!

      Radera
  3. great job. Thanks for joining us at sketchabilities.

    SvaraRadera