tisdag 5 maj 2015

Härliga Hobby(!)world!



Hej!

Fastnade galet mycket för en skiss hos Hobbyworld.


I vanliga fall skulle jag nog tyckt att den var svår men jag bara blev otroligt inspirerad.
Det blev två bidrag även här :)

Här kommer det första:


Ett fång med ballonger :)
Ballongerna punchade jag ut med min cirkelpunch och satte fast med distanskuddar för att få
 lite höjd på dem. Snörena samlade jag ihop i en liten rosett.


Det mönstrade pappret kommer från delight Collection. 
Pearls i hörnen.


På sidan stack jag in små påsar där jag sedan stoppade in ett par 
Grattis tag:s. Här kan man ju t ex även stoppa in ett presentkort eller pengar.

Tack för titten!
Jag blir väldigt glad om Du lämnar ett spår efter Dig :)




8 kommentarer:

  1. Åh vad coolt kort! Rolig idé! Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin :). Jag blev faktiskt nöjd själv ;) Kan ju vara klurigt med presenkort och pengar i present. Inte alltid så roligt att ge men nu blev det roligare :)

      Radera
  2. Härligt att läsa att du gillade och blev inspirerad av min skiss. Det blev jättefint! Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den fick verkligen igång mig :-) Tusen tack för den. Det är sånna gånger man får en kick i sitt scrappande.

      Radera
  3. Åh, så sött med ballongerna!!

    Tack för att du är med och deltar i Hobbyworlds majtävling!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att du gillar dem Tettiz :-)

      Radera
  4. Vilken fantastiskt fint kort du gjort, gillar verkligen ballongerna!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
    Mvh Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helen! Vad glad jag blir :-) :-)

      Radera