torsdag 14 maj 2015

Veckans Skiss #63


Hej!

En ny skiss att inspireras av hos VS. Du hittar den HÄR.


Glad och hjälpsam. Min brorsdotter skurar och är glad :)
Pappret med stjärnorna vet jag inte vad det kommer ifrån men det är kraftigt och härligt :)
Fick det av min söta Anki. Det grå med prickar från Reprint. Det blommiga från Tilda.
XOXO Pl-kort från RAK:en jag fick av CreaMaria, Pl-kortet min min journaling gjorde jag av
 papper från Maja Design.
Ritade en ram runt cs:en med dubbla linjer samt några stjärnor.


Stansade ut tilteln men valde att inte pilla bort allt ur bokstäverna.
Det gjorde att de blev lite kraftigare vilket jag ville ha.


Perals och Rhinestones från Reprint.
Pil från IKEA.



Tack för titten!


6 kommentarer:

  1. Jätte mysig tolkning med härliga papper!! Läckert med PL kort känslan som fortsatte på både fotot och journallingen :) Och pil gemet, så fint!! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Du är så rar med mig <3

      Radera
  2. En finstämd vacker layout, tack för att du är med och tolkar VS!

    SvaraRadera
  3. Jättefin tolkning av skissen! Väldigt färgmatchande och harmonisk! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Åsa. Vad glad jag blir :)

      Radera