måndag 25 maj 2015

Veckans Skiss #64


Hej Svejs!

Sista dagen innan nästa skiss hos Veckans Skiss, som förmodligen är den blogg
 jag följt längst. Har ingen tanke på att sluta med det heller för jag gillar´n :)

Den här skissen bjuder de på nu:


Jag plockade ner motivet lite och la "strängarna" under foto och papper istället.


Liten lillebror som inte är så liten längre...
En bror som jag beundrar mycket.


Färgkladd med Versa Colors. Rhinestones och Pearls från You Do.


Enameldots från MME liksom det svart mönstrade pappret.
Foam Stickers från Panduro.


Det här härliga pappret är från Reprint.

Önskar Er en trevlig vecka!

Pssst.. Imorgon kommer en ny skiss hos VS ;)

6 kommentarer:

  1. En så mysig tolkning av skissen!!! Och du pratar om att du alltid tvär kapar!!! Nä du här har vi en som kan tänka själv :) Läckert!!! Du har fångat dom krispiga vinter färger så bra. Titeln också så finurlig och en så fin hyllning av din bror!! Tur han har som har en sån syster som Du!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du inte har några planer på att sluta följa oss... :-) Jättefin tolkning har du gjort! Perfekt pappersval till din bild. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det går ju inte :-) Tack Åsa. På återseende ;)

      Radera
  3. En sån finfin layout, med så fina färger till fotot! Tack för tolkningen hos VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel! Och TACK för skissen, för om jag förstått det rätt så är det du som gjort den?! Ser fram emot fler :-)

      Radera