torsdag 28 maj 2015

Cardabilities #123 - Kalajs är najs! :)


Hejsan!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Det vankas kalas. Igen. April och Maj är kalas-täta månader hos oss.
Nu är kort och presenter klara till morgondagens fest så vi är redo :)

Cardabilities har en skissutmaning med deadline idag (!)
Jag gör en chansning och är med på den, hoppas inte tidsskillnaden ställer till det.

Här är skissen de bjuder på;

Skissen är väldigt ljuv men inte mitt kort. Jag valde mer den enkla linjen. 
Tag:en sitter inuti kortet (med prickigt band som sticker upp).


Glad-grodan fick vara med igen ;)


Och så presenterna :)
Om jag gillar prickigt?!? nnJaaaa...  :)


Tack för att Du tittade in!
Återkommer strax med en Lyckoboost :)

8 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ!!!! Den där lilla figuren är ju helt otroligt "schön" (= mysig, läcker, härlig på edsbymål ifall det är andra som läser än du, Ulrica ) Underbara papper och ett urmysigt kort blev det!! Önskar att det var jag som skulle fylla år ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är kär hen :-) En gammal goding som hänger med. Tack för fina ord!

      Radera
  2. This is sooooo cute!! Love that little character that you put on your card. And thank you for joining us on the Cardabilities challenge for this month too :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, I love that frog. He makes me happy :-) Your words too. Thank you so much!

      Radera
  3. So cute! What a fun take on the sketch!
    Thank you for joining us at Cardabilities!
    Lilian
    http://theleafstudio.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Beautiful!!
    Thank you for joining our challenge at Cardabilities :)

    SvaraRadera