lördag 30 maj 2015

My Scraps & More Sketch #106 - SM-guld


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Sista dagen att tolka denna skiss hos 


En jättefin skiss som jag tyvärr hade för lite tid för så jag känner
 mig inte helt nöjd här men jag kanske fortsätter en annan dag.
Så här är den nu iallafall.


Fotot är från 2007 då Edsbyn tog sitt fjärde raka Sm-guld i Bandy.
Värt att notera att de året därpå även tog ett 5:e raka ;)



Embossade med GULD såklart :)
De röda och blå hemmagjorda typ enameldotsen är smälta nabbipärlor.
Jag hann inte vänta på att limmet skulle torka så de är lite vita inuti på fotot..

Jag hade väldigt dåligt med både röda/blå papper och deko:s, tror det är därför jag inte känner mig nöjd.
Men det är väl så ibland. Jag hann iallafall scrappa liite idag :)

Önskar er en trevlig lördagkväll!

10 kommentarer:

  1. Heja BYN!!!! Och heja DIG Ulrica! Tycker du har löst det hela superbt jag :-) Är nån sjuka som går här nu att komma på sen att vilja lägga till lite :-) Så gjorde jag här om dagen med min dubbla LO. Det tillkom några enamels och lite doodling runt pratbubblan men orkade inte ta nya foton och byta. Det är inte hela världen tänkte jag :-) Men här behövs det inte göras mer alls, perfekt! :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, Heja Byn! :). Gick förbi den nyss och kom på att jag ska göra stygn runt varje ruta. Sen får vi se ;) Vår butik har ju öppet idag också :) Tack för dina uppmuntrande ord. Du är snäll du. Kram

      Radera
  2. What a great use of the sketch! Loving the gold touches! Thanks for playing along at My Scraps and More Sketches!

    SvaraRadera
  3. I like the banners that stretch across the strips and the gold, too. Congrats to your son on his championship win! So glad you joined us at My Scraps & More sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for those kind words Majken :-)

      Radera
  4. Great job with the sketch! Thanks for joining us at My Scraps & More Sketches!

    SvaraRadera
  5. Fun layout! Thanks for playing along with us at MS&M!

    SvaraRadera