söndag 10 maj 2015

CASology - Shape


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Kalasdag och ingen tid att scrappa. Ville ju vara med på CASologys utmaning

Hade en stämpel som jag tänkte att jag ville använda men den skulle behöva färgläggas 
så jag fick tänka om för att ha en chans att hinna med. 

Die Cutting och embossing Stencils från Crafts-Too, papper från Reprint.


"Sömmar" runt kanterna.


"Grattis"
Några blommor jag gjorde med en punch.

Kanske skulle jag skrivit "Get in shape" och gett bort ett presentkort på gym? ;)




Godkväll!

4 kommentarer:

  1. Love the way you used the polka dot paper for the sentiment and flowers! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera
  2. So many fun shapes in this adorable card! Love the polka dots and the little flowers! Thanks for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Judy! It means a lot.

      Radera