onsdag 27 maj 2015

Veckans Skiss #65 - Chokladkort


Hej!

Igår var det tisdag och då måste man ju titta in hos Veckans skiss.
Jag kastade mig på den med en gång :)


Jag gjorde ett chokladkort:


Det mönstrade pappret är från Prima marketing. Det randiga på bannern - We R, 
organzabandet från You do.
Trollsländan har jag penslat med Perfect pearl i guld. Den skimrar men jag lyckades inte
 få med det på bild..


Denna härliga stämpel (som faller mig väl i smaken) är från Bildmålarna.



Bitar av skissen fick sitta på insidan istället :)
Fjärilsdies med Rhinestones och pearls.


Och cirkeln, vilken jag faktiskt försökte få med på framsidan, hamnade på baksidan. :)
Jag kanske blir diskad denna vecka då jag spridit ut skissen på tre sidor men då får jag väl glädjas åt att jag har ett chokladkort att ge bort.. :)


Hej från Mmm...mej ;)


6 kommentarer:

  1. MUMS!!! Vilket gott och snyggt kort!!! Underbara papper och du har som vanligt löst skissen galant!!! Trollsländan är ju bara sååå fiiin... Och jag kan föreställa mig hur den skimrar... VACKERT!!! Och aldrig att du blir diskad!! :) KRAAAM Anna :)

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! Vi får hålla tummarna, måhända du är lite partisk ;-) ♡
    Pappret var roligt och lite annorlunda för att vara jag :-)
    Tack för dina alltid så fina kommentarer ♡

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort med en annorlunda vikning! Kan aldrig tänka mig att du blir diskad :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Carina :). Jag freestylade med chokladkakan som måttstock :)

      Radera
  4. Jättehärlig lösning på skissen! Jag tycker att det ihop vikta kortet är en tolkning av skissen bara det. :-) Jag har också den stämpeln och jag älskar det budskapet. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men TACK Åsa! Ibland tolkar jag rakt av och andra gånger, som denna, freestylar jag. Blev lite nervös att jag gått för långt här ;-) Mottagaren blev väldigt glad och rörd så jag är nöjd med det :-)

      Radera