söndag 7 juni 2015

Sketch-y-Friday - Blessed!


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Inget scrappande på hela veckan. Tiden har inte funnits men idag, trots tidsbrist
 var jag tvungen! Det kliar i fingrarna och jag har bara längtat att få sätta mig ner en stund i min lilla vrå. Att scrappa är avkoppling för mig. Att inte scrappa har visat sig vara ett upphov till stress. Hmm..  Tur jag fick en stund ikväll :)

Jag hittade denna dubbelskiss (tog i när jag ändå kunde) hos


Jag tolkade den ganska rakt av. Varför ändra på något som funkar?! :)


Jag och den svenska lapphunden Ina tog oss en långpromenad i skogen.
Underbart! I skogen samlar man verkligen kraft.
Ina följde mig hack-i-häl och blev nervös när jag gömde mig bakom ett träd.
Givetvis stannade vi för en fika också :)


Visst är det en Välsignelse att få vara med dom vi älskar och få göra det vi gillar.


Ta vara på varandra!


Papper från MME, Alfabetstickers från KAISER KRAFT och Paper die cuts 
från 


Tack för att Du tittade in!
Återkommer strax med ett kort.


Vi ses!



23 kommentarer:

  1. Awesome pictures and layout. Thanks for joining the challenge at "Scrap Much?!"

    SvaraRadera
  2. WOW!! Beautiful fur baby! Great take on the sketch
    Thank you for joining us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  3. Great job with the sketch, love how you did your title with the card and the mini alphas! Thanks for playing along at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Laura! You are always so kind.

      Radera
    2. wow, what a beautiful pup! Great take on the sketch and thanks for playing along at ScrapMuch?!

      Radera
  4. Great display of photos. I like what you did with the title and mini alphas. Thank you for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  5. Beautiful page! Great take on the sketch.. Thank you for playing along with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  6. love the dark background with the bright photos. Thank you for playing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm glad to hear. Thank you Rebecca :)

      Radera
  7. What a great double page layout! Your dog is adorable and I love the photos. I take a lot of pics of my animals too and scrap them often. Thank you for playing along with us over at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Kim :) This dog was something really special <3

      Radera
  8. Gillar din tolkning! Va duktig du är som gör dubbelsidor! Tack för att du är med och tävlar med oss på ScrapMuch?. Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Tack så mycket. Jag har svårt att få in så många kort på annat vis och passade på här :)

      Radera
  9. I love you dog...she looks very much like our Shiba Inu named Chloe except Chloe is white and tan. Thanks so much for joining us at ScrapMuch?!
    Lyne - DT
    For scrapbook inspiration follow me at Lynn’s Everyday Ideas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Lyne! They are beautiful the dogs. This Ina was my parents dog but I borrowed her pretty often. She was so lovely. Take care of your Shiba Chloe <3

      Radera
  10. Great page, cute pics and love the journalling sentiments. Thanks for playing along at Scrapmuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera