söndag 7 juni 2015

CAS(E) this sketch #126 - Skolavslutning.


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

På Onsdag slutar sonen 9:an. Hu, så tiden går!
Vi ställer till med lite kalas för att fira avslut och lyckoönska inför de stundande gymnasieåren.
Ett kort beövdes ju till presenten så jag kikade in hos
CAS(E) this Sketch, där hittade jag en perfekt skiss.



Blommorna är riktigt Lime-gröna vilket inte riktigt framgår av fotona.
Distanskuddar mellan lagren, Rhinestones i blomstämplarna och en banner med 
Alfabetstickers från Panduro.


Här får ni en närmare titt :)


Sådär, nu har jag fått scrappat och höra av mig till er så nu kan jag nöjd fortsätta med mina
förberedelser inför bjudningen på Onsdag.


Önskar Er en riktigt trevlig vecka!



6 kommentarer:

  1. Ja huj vad tiden går...har en student som gör sin sista vecka,fattar inte:-)
    Snygg lime färg och kort:-)
    Kram på dig/lillevi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte klokt. Då har ni haft oxh har en del att stå i också. Kul att du tittade in :) Tack så mycket!
      Sköt om dig!

      Radera
  2. MMMM grönt och vackert!!! Nu flirtar du med mig ordentligt kära du!! :) En så mysig blomma stämpel också. Så effektfullt med 3d kuddarna mellan. Ja tänk vad tiden går.... HUA!!! Ha det gott min vän!! KRAM <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flirt, flirt ;-) ;-) :) Tack snälla! Ha det bra du med <3 Kram.

      Radera
  3. Very pretty card! Great take on the sketch!

    SvaraRadera