måndag 22 juni 2015

Regn = Scrap!


Hej! 

Nu är jag här igen.. Vädret är blött så jag hamnade i scraphörnan igen.
Vilken tur, då hann jag med Veckans Skiss #68  :)



Farmor och Sixten fann varandra direkt. Bortskämd blev min lilla Fralla av Farmor, men det var han väl
hemma också.. Är man söt så är man <3


Alfabet från Panduro. Det jag gillar extra mycket med dessa är att pappret sitter kvar
på baksidan av bokstäverna när man tar loss dem så man kan lägga ut dem
och testa sig fram utan att de klistrar fast. 


Spillremsor och vellum.


Tack för idag!
Hejdå.

6 kommentarer:

  1. Härligt med regn om det innbär mycket scrap från dig :) En till härlig LO, som alltid!! Gillar särskilt Vellum pappret, mums!!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :). Ja, det är tur vi har en hobby som piggar upp i ruskväder :). Tack vännen!

      Radera
  2. Fin layout, gillar de där zigzagmönstren (stavningen?) och allt passar så fint ihop med de fina fotona. Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  3. Jättefin tolkning av skissen och härligt att allt är så färgmatchat! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera