onsdag 1 november 2017

VS #171



Hej!

Förra veckan var det min goa vän Anna som gjorde skissen
Jag blev jätteglad när jag såg den. Gillade den direkt, både layouten och för att det är en sån skiss som man kan använda
sånt som ligger framme på bordet. Spillpapper som blev över från förra projektet. Eller varför inte blanda random av spillbitar.
Bara det blir ju en liten utmaning, kanske en blandning
 som annars inte skulle blivit.


Jag vred lite på skissen men annars har jag ju tolkat rakt av.


Grundade med lite guldstänk och plockade sedan spillbitar.
I love it!


Fick bli lite "oredigt" med pappersremsorna :)

Mitt internet var slut vid tillfället så jag mailade mitt alster men nu äntligen kommer det i blogg som det ska.
Tur det finns valmöjligheter :)



Önskar er en fin dag!



"Det spelar ingen roll hur långsamt du springer eller hur kort sträckan är.
Du varvar ändå den som ligger kvar i sängen och petar navelludd"
                                                                                           Paolo Roberto






3 kommentarer:

  1. Ja vilken liten goding du scrappat!! Jan är lite större nu men fortfarande mammas goding!! Jättehärlig LO!! Fina färger och så läckert det blev att du vred på skissen!!! Yess!!! Du är så bra!!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menar Han och inte Jan🙈🙈🙈

      Radera
    2. Tack sötaste Anna-vännen 💙💚💜
      Du är så bra för mig! Tack 💖

      Radera