fredag 3 november 2017

VS #172



Hej!

Gör om, gör rätt. Upptäckte att jag skickat fel alster till fel ställe, 
så går det när man ska göra allt i en hast.
Kanske någon hann reagera och tycka att jag blivit väl modig
 i mina tolkningar :) :)
Nu hoppas jag det syns bättre vilken skiss jag tolkat.


Du hittar Skissen och fler alster HÄR


Använde två små foton på mina morbröder.
Ser ni vilken fantastisk barnvagn?!
Inte speciellt ergonomisk men fantastisk.
Fotona är från 1947 och 1948.




Önskar Er alla en fin Allhelgonahelg
Var rädda om varandra <3


Underskatta inte dig själv genom att
jämföra dig med andra.
Det är just din skillnad som gör dig unik.

4 kommentarer:

  1. Älskar allt här!!! Från layout till dina kloka ord längst ner på sidan i blogginlägget ♥️ En jättefin LO med härliga papper till fotona!! Läcker tolkning då du twistade skissen lite!!
    Tack för att du tolkar med oss på VS!!!!! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Anna 💙
      Du är så rar med mig. Blir lycklig och generad varje gång du skriver så fint. Det är ju du som kan scrappa 👌👌
      Tack 😍

      Radera
  2. Wow så läcker layout! Och vad kul att du jobbar med så gamla foton!! Tack för att du delar med dig :-9 Kram Mahlin78 i VS-gänget

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Mahlin! Och tack för den fina skissen :)
      🌸🌹🌸🌹

      Radera