lördag 11 november 2017

Veckans Skiss #173



Löööördag!

Löööördag betyder sovmorgon. Skönt!
Hade just vaknat när jag fick ett samtal om en hund som
 smitit från sin ägare. Jag kastade på mig kläder och sprang ut - 
då hade hunden kommit till rätta.
Jaja, väl ute så var det ju lika bra att ta en morgonpromenad :)
Tur jag blev "utkastad" för vädret var grått och såg inte alls
trevligt ut. Men det var det. Riktigt skönt faktiskt.

Efter promenaden packade jag matsäck och for till stugan.
Grillade korv i snövädret. Härligt!
Tack bortsprungna hund!

Om man inte är ute i gråväder kan man ju scrappa.
Veckans Skiss bjuder på detta denna vecka;



Här kommer min tolkning;


Använde en jättetag istället för vimpel.
Tag;en fick jag av en god vän <3
Undrar om hon får syn på den :)

Prickarna från den fick gå igen i bakgrundspappret.
Prickar hittas även i foto:t :)


Här strömmar titeln upp och ur en påse ;)




Må så gott!


Bildresultat för kloka ord


2 kommentarer:

  1. Åååhhh!!! Jaaaa!! Den kom till användning ♥️ Glad jag blir!!! En kalassnygg layout har du skapat!! Allt hänger ihop så bra. Härligt!! Gillar!! Så glad att du är med oss på VS så troget !! Glädje💚💚💚 Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. 😄Tack finaste Anna 💜 Kul att du såg 😊😉 Å jag tycker också det är kul att jag återkommer. Tänka sig! Tacksam för att ni delar fina skisser varje vecka.
      Tack för goa ord. Du lyfter mig. Kram.

      Radera