torsdag 2 november 2017

Swe Scrapbook v.44



Härliga Höst!

Ja, visst är hösten härlig?! Även om vädret är lite som i somras, 
är det uppehåll med sol så blåser det. Men det går ju att klä sig.
Har tillbringat lite tid i skogen och det är ju så ljuvligt. 
Hoppas jag hinner med fler dagar innan vintern kommer.

Hinner jag inte så kan jag ju bara titta ut genom fönstret.
Har både älg och rådjur precis utanför fönstret.
Alla är vid det här laget äppelmarinerade.
De har gjort soprent i komposten med äpplen, nu går de i 
äppelträden istället :)
(Vilken syn va?! Lite som Mamma Mu hahaha)

En ny skiss hittar ni hos Swe Scrapbook
Min tolkning kommer här;


När Farmor gick bort nu i sommar så fick jag tillbaka
bl a detta julkort från 1980 som är på mig och Lillebror.
Det fick vara med denna gång.


Lite garn, pearls och färgkladd..



Önskar Er en skön dag!
Gå ut i skogen och vänta in Din själ.


När man haft bråttom länge
måste man stanna upp och 
vänta in sin själ.
                       Kinesiskt ordspråk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar