onsdag 18 oktober 2017

V S #170



Hejhopp!

Då var det redan onsdag.. 
Det betyder att det var tisdag igår vilket innebär en ny skiss hos
Veckans SkissHärligt! 

Ibland känns tiden lång mellan skisserna och ibland hinner man inte med.
Den här hade jag längtat efter och gjorde den redan igår men det var för mörkt för att fotografera.
Det hann skymma idag också så färgerna är inte helt korrekta men det får vara så.
I typ ett halvår ;)



"Mormors pojkar"


Dessa gossar är mina morbröder.
På tag:en finns födelsedata och information om år och plats för fotot mm.
Denna LO ges plats i mitt släktalbum där jag försöker få med så mycket 
information som möjligt.


Nu önskar jag er en trevlig scrapvecka.
På återseende!


"På tiden att komma i form"
Sa jag till kladdkakesmeten och hällde den i formen.
Mmmm..

4 kommentarer:

  1. Fin tolkning av skissen! Nu först klack det till i mig... ditt släktalbum, och vilken jättebra idé. Jag tror också att jag ska leta fram lite gamla kort och göra ett album att lämna efter mig. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Carina 😊
      Jaa,gör ett släktalbum. Kanske lättare för framtida generationer att ta till sig informationen. Kul är det också, jag har lärt mig mycket och det får mig att fråga om saker som jag inte tänkt på innan. Fråga medans det finns någon kvar som kan svara 💜

      Radera
  2. En Jättejättefin layout och tolkning!! Fina minnen att bevara!! Tack rara du för att du skapar med oss på VS!! Kram Anna 💚💚💚

    SvaraRadera