fredag 13 oktober 2017

VS #169




Happy Friday!

Solen skiner, det är fredag, jag har semester och jag ska dansa.
Kan det bli bättre?!
Kanske inte ska ta ut något i förskott, det är ju ändå fredagen den 13:e..

En skiss som också fick mig på gott humör var denna hos 



Den passar ju bra till både kort och LO men för min den blev det en LO.
En utmaning då jag inte ofta arbetar med mindre foton. Kul!

Hittade ett par från en resa till London då jag hälsade på en go´vän.


Ett HAPPY HELLO var det verkligen <3
 

Den hängande tag:en betyder mycket för mig. Den fick jag med en GOD present
 av min goda vän Anna för en tid sedan. På baksidan har hon skrivit såå fina
 och värmande ord <3<3<3



Always Be(e) Friends.

Samma dag som jag skulle göra denna LO dök mina beställda Glimmer Mists upp.
Vilken timing!! Å shit vad de var roliga att arbeta med :) :)
Ska läsa på lite vad man kan göra med dem men i min iver härjade jag fritt.
Jaaaa, det blev några "kladdpapper" till när jag ändå höll på ;)


Önskar Er Alla en trevlig helg!


"You don´t stop dancing because you grow old-
You grow old because you stop dancing"

5 kommentarer:

  1. Ohhh!!! Såååå snygg!! Och vad roligt att min tag fick hänga med på en tråd 💚 Vilken ära!!! Tack för att du hänger med oss på VS och skapar min vän!!! KRAM 💚💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack raraste <3 Tag:en har jag haft på mitt scrapbord och läst på "vid behov", tänkte att den passade bra här med en annan god vän. Dina ord har jag skrivit på baksidan av LO:n också <3
      KRAM <3

      Radera
  2. Vilken fin LO!!! Kul att min skiss gjorde dig på gott humör. Din layout gjorde detsamma med mig. Tack för att du är med och tolkar hos oss på VS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria ☺ Tack för skiss och en härlig utmaning 👍

      Radera