söndag 21 maj 2017

I did Tryed it out!


Ny vecka på g!

  If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.


Tog mig an en utmaning hos Paper Issues där man skulle använda vatten.
Jag hade gått och funderat på en LO med lite "splash" så det var ju passande :)

Distressdynor och sprayflaska med vatten var det jag använde.
Gillar det! Blandade tre färger.


En gammal harv har lämnats åt sitt öde.
Jag tycker den är vacker där den står.


Det fick bli några härliga rinningar också.


Vet inte om det syns men på det bruna har jag stämplat med en gammal 
kontorsstämpel. På stämpeln stod det "Besvarat" men jag tog bort s:et
och det blev "Bevarat" istället. Roligt tyckte jag ;)



"Gör vad du kan där du är
med det du har"

                                             Theodore Roosevelt

2 kommentarer:

  1. OJ OJ OJ!! Du har verkligen rockat loss och scrappar på som om du aldrig gjort annat!! Sååå härligt, här en heeelt underbar layout och tidigare både läckra kort och layouter. Jag blir lycklig ända in i hjärteroten <3 Och tack för dina fina ord <3
    STOOOR kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir alldeles stum. 💜
      Tusen tack för allra finaste värmande orden Anna 💕
      Ja,det blev lite mycke här ett tag. Men jag behöver träna upp mig lite så det är väl bara att ligga i 😁
      Det varar så länge det varar.
      Kraaaaaaam tillbaka 💚

      Radera