torsdag 11 maj 2017

Safari.



Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.


Hittade en skiss som passade mig finfint hos en av mina favoriter, 
nämligen Laura Whitaker.




Jag  i princip kopierade den. Varför ändra på något som är bra?!


Scrappade på de Orrtuppar som jag fotograferade en kväll i april.
Jag kom körandes med bilen och hamnade mitt i ett Orrspel.
Det var otroligt mäktigt.

Senare på min färd såg jag även hjortar och rådjur. Det blev en riktig safari :)


Har äntligen köpt en ny symaskin så den fick "göra" cirklarna.


Fina djur!



Visst är Laura en fena på skisser?!
Tack för inspirationen!


Ha en fin dag alla!

8 kommentarer:

  1. Love your clean and neat page!Great take on the challenge!Thank you so much for joining us at Stuck?!Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much!
      I'm thankfull for your kind words 💚

      Radera
  2. Such a great selections of photos on your layout! Great take on the sketch! Thanks for playing along with Stuck?! Sketches!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Sandy! 🌸 It really was an experience.

      Radera
  3. This is such a fantastic CAS take o the sketch! Thanks for playing along at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Laura, YOU are fantastic!

      Radera
  4. Wonderful take on the sketch! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera