tisdag 16 maj 2017

Peace & Love. Stuck?!


Hej på Er!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.


Men seeer ni?! 
Har sagt det förr men säger det igen;
Jag älskar Laura Whitaker:s skisser <3 <3 <3
Alla, precis alla faller mig ypperligt i smaken!

Utmaningen hittar Du här.


Färgsprak! 
Valde ett foto från i Höstas då jag och mina härliga,
 galna vänner hade en av våra temafester.
Denna gång var temat HIPPIE.
Peruk, kläder och diverse attiraljer hade ordnats innan.
Maten gick i samma tema.
Vi har fantastiskt roligt på våra träffar.


Måhända kommer det fler LO på samma tema.
Jag måste ju visa upp mina Hippiekompisar, eller hur?!



Önskar Er en fortsatt fin dag!

8 kommentarer:

  1. Super fun retro inspired page, love it! Thanks for playing along at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Laura. Glad you like it. I love your sketches! Always.

      Radera
  2. Lovely page and a great take on the challenge!Thank you so much for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  3. Such a fun take on the sketch! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Love how you flipped the sketch to suite your photo...Fabulous paper choices and embellishing to go with your retro photo! Thanks for playing along with Stuck?! Sketches!!!

    SvaraRadera
  5. This layout made me smile, I love the vintage feel to the layout. Thanks for joining us at STuck?!Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Sandra! Loved to make you smile 😊
      That party was real fun 🤡

      Radera