söndag 21 maj 2017

Scrap Söndag.


Hej Sköna Söndag!


En Söndag som har innehållit lite av varje.
Städning av scrapbordet gjorde att jag fick plats igen.
Blir så lätt överfullt och trångt när man har det litet från början.

Detta gav lite mersmak så ska ta tag i resten sen, lite omstrukturering av
prylar kommer att göra allt smidigare.

Satte mig till sist med VS, den innehöll ju än en gång cirklar vilket jag
 ju är lite för lat för. Har ingen "sill" och att rita och klippa för hand.. nje..
Bästa Anna lättade på cirkelångesten igår så då blev det freestyling idag;)


 
Använde mig av hjärtan istället för cirklar och kompenserade med
 cirklar och prickar i övrigt material.




Vackert "ogräs"!


Ha en fortsatt fin Söndag!

7 kommentarer:

  1. Jättefin LO! Och man behöver inte använda cirklar bara för att det är det på skissen... det har jag också lärt mig nu efter alla år :) Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina!
      Nä men det är svårt att kringgå "reglerna". Måste få in att man kan tolka mer fritt och att ingen blir arg för det 😂

      Radera
  2. ÅHHH!! så härligt !! Och härligt att du kom över cirklarna och satte fart med hjärtan istället och så av bara farten så fick du med cirklarna ändå, bra jobbat!! Så glad att du är med oss på VS och skapar fina du!! KRAAAM Anna :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. 😘 Tack för push och att du tog ner cirkelångesten!
      Lite ☕ och en Anna-stund kan göra underverk 😉💚

      Radera
  3. Åh, äntligen någon mer som gillar "ogräs" 😂 De är ju ändå lite vackra tycker jag! Gillar hur du valde att tolka bort cirklarna, tycker du fick ihop en superfin layout! Kul att du delar med dig till oss i VS-teamet så vi får se! Kram, Mahlin78

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi. Härligt med fler "ogräsnördar". Eller har vi öga för det vackra månne?! 😉
      Åhh,tack för ännu en bekräftelse på att jag kan tolka fritt,är ju lite (mycket) feg i den biten.
      Tack för fina värmande ord Malin 💛

      Radera