onsdag 12 juli 2017

July and Paper Issues


My Paradise


 If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.


Svensk sommar...  Ja idag regnar det mest. Mycket.
Det gav iallafall mig ro till att scrappa lite.
Hittade (som vanligt) en härlig skiss hos Paper Issues.


 Trivs i min trädgård. Här planterar jag, ligger i hängmattan och ser 
hur det växer i mina pallkragar ;)
Samlar kraft. Min oas!



Är väldigt förtjust i min nya die.


Samtidigt som jag skriver här så lyssnar jag på en annan bloggare-
105-åriga Dagny Carlsson. Imponerande!
Hon sommarpratade i P1 10 juni i år.
Rekommenderas.

"När jag inte dog så var jag ju tvungen att börja leva.
Man kan inte bara sitta den ena dagen efter den andra
och vänta på att dö och inte göra det.
Då måste man ta itu med tillvaron"
                                           Dagny Carlsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar