torsdag 13 juli 2017

Freshly Made Sketches #296


Hej igen!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.


När jag väl producerar blir det lätt en hel del på en gång så nu är jag här igen.
Tack för att Du tittar in :)

Det blir en del födelsedagar här i slutet av sommaren så jag tänkte bunkra upp lite.
Hittade en bra skiss hos Freshly Made Sketches.



Här fick jag anledning att använda nyinköpt mask/stencil, nya dynor samt en ny die.
Så roligt!




 Så roligt att det blev två kort :)


Detta var jag modig nog att ge till min fina vän Anna.
Hon är ju Scrapparnas drottning i mina ögon.
Då förstår ni att det krävs mod. Som tur är så är hon världens snällaste också :)




"Vi är avsedda att vara olika
När man kan acceptera detta då finns
det ingen konkurrens eller jämförelse"
                                                    Louise Hay


4 kommentarer:

  1. Love your musical happy birthday Card! Glad you shared it at FMS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank u so much Linda! You made me very happy :)

      Radera
  2. Great card! Love the dotty background and the music notes! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    SvaraRadera
  3. Thank you so much sweet Jen!

    SvaraRadera