lördag 16 september 2017

VS #165



Hej hopp!


Så var hösten här. Än är den varm. 
Jag gillar hösten med dess friska luft och vackra färger.
Att få vistas i skogen under denna tid är något alldeles extra.
I vår familj har vi en del födelsedagar under denna tid, bl a min.
Jag ska faktiskt ha kalas idag. I just....skogen!

Har ni sett att det är min fina Anna som gjort skissen denna vecka hos VS?
Om inte, kolla HÄR!


Jag kör på ännu ett Amazonkort.
Denne goe bil som även ska ta mig till skogen idag :)


Chauffören kom visst också med..
Besanna dina drömmar så långt det går.
Amazonen var en av mina drömmar <3
Tacksam för att jag har haft möjlighet att uppfylla den drömmen.


Önskar er en skön höstdag!
Tack för titten <3



Bildresultat för nalle puh citat








2 kommentarer:

  1. Alldeles alldeles underbar!! Så fina färger och härlig tolkning av min skiss. Blir så glad!! 💚 Och alldeles särskilt fint är motivet på fotot!!!
    Tack snälla för din tolkning av VS!! Och grattis i efterskott gumman !!! KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen, tack rara fina Anna 💜 Du är så snäll med mig du! Tack för skiss,roligt att jag hann med. Tack för grattis, och du är inte sen så det blir i förskott 😉
      Kraaaaaaam 💚

      Radera