torsdag 7 september 2017

CASology 265


Love CAS!


If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Fick en stämpel av min syster som jag älskade, men hur skulle jag använda den?
Den behövde nog färgläggas på något sätt och det är verkligen inget som ligger för mig.
Vill gärna att det mesta ska vara enkelt och gå fort.

Hon gav mig några bra tips som dessutom skulle vara enkla. 
Jag provade ett av dom.
Jag gnuggade lite Distress Ink på en blank yta, sprayade på vatten och målade sedan
 med fingrarna. Ett utmärkt sätt att måla på tycker jag då det inte behöver bli perfekt.

Eftersom jag gillar enkelheten gillar jag ju såklart CASology.






Mitt första försök att måla såhär men definitivt inte det sista. Kladdigt och roligt, dessutom lätt och snabbt gjort. 
Använde dessutom lite glitter vilket också är en stor utmaning för mig.

Vilka är dina utmaningar inom scrap?

Sköt om Dig!

Kom alltid ihåg att Du är helt unik. Precis som alla andra.
                                                            Margaret Mead

6 kommentarer:

  1. Åhhh!! Så snyggt!! Och vilken läcker teknik!! Måste testa!! Så otroligt roligt att du är med oss hos CASology och skapar!! Tack 💚💚💚 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina Anna 💜
      Ja, hon är frän min syster. Tålmodigt försöker hon lära mig 😁
      Testa! Verkligen lätt och roligt 👍
      Kram 💚

      Radera
  2. This is so pretty! Your painting is fabulous, and the glitter is a great touch! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Judy! Thanks for your kind feedback!

      Radera
  3. Fabulous watercolor technique! Your card is so beautiful!
    Thank you so much for joining us at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Hannelie! You make me very happy!

      Radera