söndag 17 september 2017

I backspegeln.



Go´kväll!



Jag hittade ännu en utmaning som jag ville göra. Hann med den ikväll.
Skön avslutning på veckan.
Utmaningen utgörs av orden; "I backspegeln".
Du hittar den hos Scraphuset.


Så här tolkade jag det;




Önskar er en skön ny vecka.
Jag ska börja min med att lägga ett kort på min kollegas skrivbord.
Bara för att hon är hon...


Tack för titten!




Livet kan bara begrundas bakåt men måste levas framåt.
                                                                                                                                                               Sören Aabye Kierkegaard





2 kommentarer:

  1. Så fint foto och så snygg tolkning! :) Tack för att du är med och deltar i vår tävling på Scraphuset. Mvh Malin/DT

    SvaraRadera