söndag 10 december 2017

VS #177



Vi slutar...

Saker kan fort bli annat än tänkt.
Jag bestämde mig häromdagen för att jag skulle ta en scrap-paus.
Det är fortfarande roligt och avkopplande att scrappa men
jag måste omstrukturera lite de sista veckorna innan jul 
känner jag. 

Tja... det höll ju i sig några dagar tills jag kikade in hos
Veckans skiss. Där ser jag att veckans skissmakare är min 
vän Anna. Då kan jag ju inte låta bli. Måste ju självklart tolka den!!

Men vad mer?! Hon gör sin sista skiss för VS. 
Trååååkigt och synd tycker jag.
Anna är en stjärna i scrapvärlden tycker jag och både hon och VS
 ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
 Fortsätter såklart följa båda!

Tack för inspirationen hos VS Anna.
Här kan du läsa vad Anna skriver och hitta skissen.


Jag valde att göra ett kort denna gången.
Inspirerades av stjärnorna och visste direkt 
vem jag skulle göra kortet till.


Jag kan *viskande* tala om för er att kortet hänger 
på skissmakarens dörr nu ;)


Önskar Er en riktigt 
Trevlig andra advent!
<3

6 kommentarer:

  1. Helt underbar tolkning av Annas skiss! Jag gillade verkligen ditt kort. :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Tack för att du är med och tolkar Annas skiss hos oss på Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  3. Så läckert kort och en superduper tolkning av skissen! Hoppas verkligen att du fortsätter med oss fast inte Anna är kvar ;) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina! Vad gullig du är. Min tanke är att komma tillbaka. Det blev bara så mycket annat ett tag. När vardagen har styrt upp sig så hoppas jag att skaparlusten kommer tillbaka. Om inte annat så närmar sig några födelsedagar och då borde jag ju göra något kort iallafall så det löser sig nog 😉
      Tack för att ni jobbar på 👼

      Radera