lördag 2 december 2017

Swe Scrapbook



Hej!


Hoppas allt är bra. Här hos mig har vi verkligen ett vackert vinterlandskap.
Inte roligt att ta reda på när all snö kommer på en gång men vackert är det.

Swe Scrapbook har en härlig skiss denna vecka.
Ren och enkel vilket också lämnar utrymme för eget skapande.
Min syster tittade på några av mina alster häromveckan och såg 
att jag använt tag:s på flera av dem. Inget jag tänkt på men kanske därför
 jag fastnade för den här skissen?!?




Jag lade till några bakgrunds papper.
Har skrivit journaling till höger om kortet. Har medvetet skrivit med svart penna 
på den mörka bakgrunden (syns dock bättre i verkligheten).
Jag tycker att min handstil förstör skapelsen så därför vill jag inte att den ska synas
 allt för mycket.
Jag brukar skriva på tag:s som jag sticker bakom foton eller papper istället.
Ja! Där kom det, det är ju därför jag använder tag:s! Hmm :)



"Hello Happy Day"





Önskar Er en riktigt trevlig första advent!


Bildresultat för adventsljusstake med ett tänt ljus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar