fredag 10 juli 2015

Sommarutmaning #1 - Veckans skiss


- Mitt Smultronställe -

Sommarutmaning hos VS med temat "Mitt Smultronställe" och tillhörande skiss.
Plättlätt! Det är i stugan jag finner ro och återhämtning. Det är dit jag åker när vardagen blir för
 stressig eller när jag bara vill "vara". Mitt smultronställe!


Vackert, eller hur?! Fotot alltså.. :)


"dream " och "smile" har jag köpt hos Scrap och Ting, färgat in samt smetat lite Glossy accents på.



Lintråd samt några papperssnurror jag gjort. Limmet hann inte torka innan fotografering 
därför är det vitt inuti den ena :)


En härlig journalingficka jag hittade i en härlig butik under en semestertripp.

Skissen som skulle tolkas;

Tack VS för att ni fick igång mig efter ett långt scrapuppehåll!!
Blev ett kort när jag ändå höll på. Kommer strax :)

8 kommentarer:

  1. Konstigt! !! Jag lämnade ju en kommentar här tidigare. .. provar igen. Den här är så fin!!! Ja fotot är också fint men din LO är ännu finare. Man riktigt känner lugnet!!! Tack för att du delar med dig!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den verkar spårlöst försvunnen iaf. Tack! Ja här är det lugn och ro :)

      Radera
  2. Så härligt att ha ett sådant ställe, riktigt rolig utmaning, vi får se alla dessa underbara smultronställe. Layouten är också så fin, texterna och papperssnurrorna är så bra till. Tack för att du är med hos VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel! Ja det var en härlig utmaning. Får gotta oss i en massa smultronställen nu :)

      Radera
  3. Förstår att detta är ditt smultronställe! Underbar bild och fin layout. Gillar de olika texturerna som trådar och glossy accent. Tack för ditt bidrag.

    Hälsningar
    Karin på veckans skiss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin! Kul att det kommer fram att det är ett smultronställe, jag känner ju känslan bara jag ser kortet för jag har upplevt platsen.

      Radera
  4. Vilket härligt ställe du verkar ha! Jättefint foto o härlig tolkning av skissen. Gillar verkligen såna snurror. Tack för att du är med o tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa! Ja, det är det. Tacksam för att ha ett sådant ställe som jag har möjlighet att åka till närhelst jag vill. En extra rolig utmaning då man får se så många andra(s) smultronställen också :)

      Radera