lördag 18 juli 2015

Sommar!


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Imorse var himlen öppen och det regnade "cats and dogs".
Bäst att leta fram ett foto från förra sommaren för att
 göra dagen lite soligare :)

Kastade mig över en inspirerande skiss hos Paper Camellia och deras Juli utmaning. Dock vet jag inte om man måste ha deras kit för att få vara med men det började jag tänka på när Lo:n var klar så jag chansar.
Jag blev iallafall lite uppiggad av att göra den.




Ser bättre ut än spöregn va?!
Chevron papper från Bo Bunny, Pearls - You Do och Panduro.
Titel - American Craft.
Kanterna är chalkade med Tim Holtz dyna i Peeled paint. Ljuvlig färg!


Ugglenypan tror jag är köpt på Dollar Store, det blå/rosa pappret är från ett block av Victorias Design House som jag fick av en god vän. Tack <3
Färgdroppar - Versa Color.


"Rekommenderas" är en gammal kontorsstämpel, polaroidramen har jag skurit ut ur ett papper från My minds eye. Kortet med blommor har jag också fått
 av min goda vän :)



Sytråd?!? Självklart, där blev du inte längre förvånad va :)


Nu skiner solen ute också. Tänk så mycket en scrapstund kan göra :)

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Ja du ser vilka underverk lite scrap kan göra , mera sånt!!! Gillar din tolkning massor, sååå mysig!! Söt uggla!! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Tack min finaste Anna-fanclub! Tur jag har dig. Du är så snäll med mig också :) Kram!

      Radera