fredag 20 mars 2015

The best is yet to come.


Jag fick äran äran att göra ett kort till någon där något nytt väntar  (kan inte avslöja vad än).
Jag tänkte direkt på denna stämpel "The best is yet to come" som min kära vän Anna har och var vänlig att låna ut till mig. Tack Anna! Jag tycker den här stämpeln är såå snygg. Tror att den är köpt hos
Scrap och ting men hittar den inte nu så den kanske är slutsåld. 



Vet inte om jag får fram det på bild men jag satte distanser mellan båda lagren av stämpeln och den turkosa cs mattan under.
Nu önskar jag denne "någon" all Lycka i framtiden.

Ha en bra dag!


10 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Och välkommen in i bloggvärlden! Det är både skrämmande och spännande :)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Tack Carina :) Ja-a du väldigt skrämmande och mycket att lära. Jag sliter ut grannen med frågor. Vi får väl se hur detta går men jag har startat iaf ;) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort men framför allt trevligt att du oxå hittat tiIl blogg världen,välkommen:-)
    Kram fr mig:-)

    SvaraRadera
  4. Tack Lillevi! Jag har slitit mitt hår ska du veta - och ångrat mig många gånger redan. Nu ska jag bara hitta orken att skapa något.. Och tiden, för nu måste jag ju kolla andras bloggar vilket jag knappt gjort förr men då hittar man ju inspiration :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa med risk för att bli grå hårig iförtid fortsätter jag mitt försök oxå i denna rymd:-)

      Radera
    2. Det är ju min frisör som fått mig att skaffa blogg så hon får arbeta hårt nu ;)

      Radera
  5. Kul och varmt välkommen till denna UNDERBARA värld :))

    SvaraRadera