lördag 2 december 2017

Veckans Skiss #176



Hejsan!

En vacker helgdag idag. Snöskottning och korvgrillning i stugan,
nu lite blogginlägg och snart ska jag se och höra Celebrate:s julkonsert <3
Den brukar vara fantastisk så det blir en vacker avslutning på denna dag <3

Jag har tolkat en skiss som jag tycker det händer väldigt mycket i.
Det gjorde mig modig nog att ta i lite.
Ni hittar skissen HÄR.




Jag använde en färgsprakande bakgrund och använde små trianglar
 istället för långa som på skissen.
De flesta av dessa papper fick jag av en god vän i present så det var ju extra
roligt att skapa av dem <3




Bytte ut vimplarna mot filmstrip:s.
Tyckte det passade då denne lille gosse har blivit otroligt mycket
 fotograferad i sitt liv,han kallade mig Mammarazzi en tid. 
Numera är det omöjligt att få honom att ställa upp på
 det minsta lilla fotografi.



Må så gott!

Bildresultat för när första ljuset brinner

5 kommentarer:

  1. En jättehärlig tolkning du gjort av min skiss. Tack. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Patricia! Glad att du gillade det. Jag utmanade verkligen mig själv.

      Radera
  2. Men duuu! så läckert!! Du rockar!! Och så glad jag blir att du får användning av pappren <3<3<3 Härligt!! KRAAAM xo

    SvaraRadera
    Svar
    1. och TACK för att du tolkar m oss på VS!!! Glädje!!

      Radera
    2. *generad* Taaack finaste Anna <3 Vilken ära att Du tycker så. Du är ju The Queen of Scrapbooking!!! Du om nån ser nog också att jag gått utanför min comfortzone :) Men det är kul. Funkade ju det också ;)
      Kram kram <3

      Radera