tisdag 14 juli 2015

Time - June Sketch.


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Vädret (eller det obefintliga vädret) fick mig till scrapbordet.
Jag behövde dock en skiss för att komma igång och hittade en hos My Creative Sketches.

Så här ser den ut;

Och så här blev min tolkning;


"Take time to enjoy the moment"

Har lite svårt att utläsa var pappret kommer ifrån men tror att det är `webster´s pages´. 
Gillar det skarpt iallafall :)
Pappret jag använde till fotomattor är köpt hos Scrap & Ting vilket nog det föregående förmodligen också är.

Klockorna på fotona tror jag går att återfinna på Vaxholm, Stockholm.


Fick ett ark av min vän Anna för en tid sedan där den övre klockan kommer ifrån, 
och så kunde jag inte låta bli min vackra lintråd..


"time" thickers från American Craft, sen är det blandad kompott. 
Prickade och streckade några med svart penna.
Epoxy Stickers från Kaiser Craft.

Enjoy the moment!



4 kommentarer:

  1. Gillar skarpt din twist på skissen, så läckert med rutorna diagonalt istället, du är finurlig du min vän!! Jag har en tendens att gilla det här obefintliga vädret mer och mer jag då det gör att jag får se en glimt av det du skapar :) Var rädd om dig!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu var jag väl modig?! Tack. Sköt om dig du med och hoppas du hade en fin födelsedag igår. Kram.

      Radera
  2. Great work!Thank you for playing arong with us at MCS:)

    SvaraRadera