måndag 22 juni 2015

Fredags puss!!


Hej!

If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column.

Ja, jag vet att det inte är fredag idag :) Men jag har tolkat Scap Much:s 
fredagsskiss. Underbar som vanligt. Har du inte varit med och tolkat hos
 dem förut så gör det. Alla är så gulliga och engagerade. En blogg jag verkligen rekommenderar!

Här är så den härliga skissen;


Tredje gången gillt....Ja, det är bäst att jag erkänner innan ni tittar...
Jag har gjort ännu en LO med mig själv på.. Hmm. Vet inte hur jag kom in i detta??
Dock delar jag plats med min syster på denna. Tack och lov!


Hur skönt är inte ett riktigt asgarv?! Hur härligt som helst. Det brukar bli många sådana med min kära vän och "syster". Just det här blev dokumenterat :)
Det rosa pappret är en födelsedagspresent av ovanstående, det gröna chevronmönstrade
kommer från Reprint.


Pilstämplar från Bo Bunny. Lite härlig sytråd ;)


Dessa thickers med urläckert typsnitt hittar ni här.


"Love U"
Filmstrip-die.



Textremsor i vellum - Maggie Holmes, American Craft.
Sist men inte minst - text och datumstämpeln :)


Tack för att Du tittade in!
Önskar Dig en Trevlig dag!

16 kommentarer:

  1. Beautiful layout, love the muted colours! Thank you for joining us at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Laura! You always lights up the day :)

      Radera
  2. Lovely take on the sketch!! Hur underbart var inte det här då!!! Allt från motiven på fotona till sytråds trassel. Love it!!! Tack för inspirationen och för att du delar med dig hos ScrapMuch? Kram Anna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja just ja. Du är ju "sån" du nu :) Tur jag gjorde extra reklam nu då ;) Tack snälla! Tack för trassel :) Kram

      Radera
  3. Love you paper choices and your embellishing is perfect. Great photos! Thanks for playing along with ScrapMuch?!

    SvaraRadera
  4. Great layout, I love the colors. Thanks for joining us at Scrap Much ?!

    SvaraRadera
  5. Such a lovely page. Beautiful muted colours. Thank you for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  6. Cute page.. Love how you did with the new technique of scrapbooking item; thread onto the page. Great take on the sketch.. Thank you for playing along with us at Scrapmuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Sharlene. I am o fond of thread :-)

      Radera
  7. This page is so fun and makes me smile! Great job with the sketch! Thanks for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Tiiul! We had really fun also :-)

      Radera
  8. Super FUN! page and photos - Great use of the sketch
    Thank you for joining us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Danie! Glad you liked it :-)

      Radera