tisdag 5 maj 2015

Hobbyworld. Nr 2


Hej! 

Nu gör jag så mycket inlägg att jag nästan blir trött på mig själv.
Men med en förkylning så orkar jag inte så mycket just nu och då kan man ju passa på att spendera
 lite tid med datorn.

Här är skissen som jag inspirerades så mycket av:


Den hittade jag hos Hobbyworld.


Jag började med en papperpåse. Tårtpapper, mönstrat grönt papper från Maja design, tårtdies där den största är i papper från delight Design. En love-die från min Anna, GRATTIS i dymo, pearls och så natursnöre som jag kladdade ner med lite acrylfärg.
Chalkade kanter här och var med min bästa pinecone dyna.



Gjorde en tag av papper från delight Collection, pearls, band och natursnöre.
Är så nöjd att jag hittat tillbaka till mina band. Lovade mig själv sist att fortsätta med dem så upp till bevis ;)


Nu tror jag minsann att jag knappat klart för idag.

Må väl!

12 kommentarer:

  1. Heja Heja!!! Super härliga tolkningar ALLA 4!!! Som jag sa tidigare idag, när du väl får tid och inspiration så bara sprutar det ju läckerheter från dig :) Du är sååå bra!!!! Krya på dig KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Goa du! Jo visst men jag har ju hållt på nån dag bara att det blev tid vid datorn idag. :)
      Denna skissen fick igång mig rejält :) Tack! Och tack för frillan :)

      Radera
  2. Åh va fint och vilka fina detaljer!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! Det är du som fått mig att kladda färg på natursnöre. Sååå snyggt!

      Radera
  3. Galet snyggt! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Malin! Tack för inspirationen. Blev nöjd med båda mina alster till er. En skiss som verkligen fick igång mig :)

      Radera
  4. Åhhh, I love it!♥
    Tack än en gång för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Tesa :-) Vad glad jag blir :-) Kul att jag kunde göra din skiss rättvisa.

      Radera
  5. Åh, så fint!!

    Tack för att du är med och deltar i Hobbyworlds majtävling!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra att du tycker det :-) Tack så mycket Jeanette.

      Radera
  6. Vilket otroligt fint kort du gjort!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
    Mvh Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör mig så glad :-) Skissen inspirerade mig massor!!

      Radera